środa, 30 kwietnia 2014

Prolog

          Muzyka

            Wpatrywałam się w szybę, po której powoli spływały krople deszczu i zgniatałam chusteczkę w dłoni. Czułam, że moje serce zaraz pęknie z żalu. Kolejna łza. Kolejna noc. Kolejny cios w moje serce. Dni mijały, a ja nie przestawałam tęsknić. Wiedziałam, że jest ze mną. W snach czułam go przy sobie, czułam jak jego ciepłe palce błądzą po moim ciele, jego mocne ramiona chronią przed całym złem tego świata, a jego wargi delikatnie muskają moje. 



            Załkałam głośno. Dlaczego? Dlaczego do cholery musiał odejść i zostawić mnie samą? Tak dobrze pamiętałam spojrzenie jego oczu, te ostatni błysk światła... Tą miłość, którą mi w nim okazał. Objęłam się ciasno ramionami, bo czułam, że fala wewnętrznego bólu znowu chce mnie rozerwać. Nic nie było w stanie ukoić mojego żalu i tęsknoty. 


            Siedziałem za nią, słysząc jak płacze i co chwila szepcze moje imię. Objęty ramionami, kołysałem się do przodu i do tyłu. Nie miałem pojęcia, co zrobić. Mogłem jedynie patrzeć, jak cierpi i cierpieć razem z nią. Oddałbym wszystko, żeby choć na chwilę stać się człowiekiem.Tylko po to, by jej dotknąć. Choć na chwilę...
______________________________

Em... Dobry Wieczór? ^^
Witam po raz kolejny na nowym blogu, pod kolejnym prologiem. Możecie myśleć, że Melodia zwariowała. A co tam! Też tak sądzę, ale stwierdziłam, że dopóki mam pomysły, możliwe przeze mnie do zrealizowania to będę to robić. Osobiście jestem tak pochłonięta swoimi dwoma opowiadaniami, że sama jestem zdziwiona. To będzie trzecie, z pewnością ostatnie, póki tych nie skończę. Wiem, że pewnie macie już dosyć moich pomysłów i tego, że co chwila zapraszam Was na coś innego, ale każda Wasza opinia jest dla mnie bardzo cenna. Z resztą bez sensu jest pisanie czegoś tylko dla siebie xd 
Może w skrócie. Oglądaliście kiedyś film "Uwierz w ducha" z Patrickiem Swayze i Demi Moore w rolach głównych? Od razu mówię, że opowiadanie jest zainspirowane tym filmem i niektóre sytuacje będą podobne lub takie same :) Wtedy zawsze Wam o tym powiem, bo nie chce przypisywać sobie czegoś, co nie jest moje. Oczywiście fabuła sporo różnie się od filmu. Mam nadzieję, że ktoś to przeczyta ten zwięzły prolog, na którym płakałam, jak głupia. Po filmie nie potrafiłam się uspokoić, ale może to pomińmy xd Polecam wejść do zakładki O blogu, bo jest tam istotna informacja o tym, kiedy rozgrywa się akcja c:
Hm... Co by tu jeszcze? A! Tak. Przecudowny szablon pochodzi od kochanej Mei, która zgodziła się go dla mnie wykonać ^^ Jego urok mnie oczarował!
Zwiastun pochodzi od kochanej Rosie, której wyszedł on dużo lepiej niż mi ^^ Zajrzyjcie proszę do zakładki zwiastun po lewej stronie, jeżeli chcecie go obejrzeć c:
Pierwszy rozdział? Pewnie w połowie maja ^^
Jeśli chodzi o jakieś zaległości u Was to chyba wszystko mam zaliczone, ale jeśli o kimś zapomniałam, śmiało pisać (:
Pozdrawiam gorąco, Melodia <3

22 komentarze:

  1. Matko, jakie to smutne, no!
    Jak ty możesz tak ich krzywdzić?! :C
    Wciąż mnie zastanawia skąd ty masz te wszystkie pomysły? Mi przy jednym blogu po kilku rozdziałach zawsze się kończą, a ty tu wyskakujesz z kolejnym blogiem!
    Pisaj, coś, gdzieś, szybko! <3
    Loffki, kisski, pozderky :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chce to napisać to muszę ;c
      Moje pomysły biorą się z kosmosu xd Sama nie wiem :p
      Teraz to pewnie na Adasia ^^
      Dziękuje za opinię (:
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  2. Oluś, jak ty możesz tak ciągle wariować? Już nie nadążam nad czytaniem ( i czasem ze sprawdzaniem) :*.
    Cieszę się, że wena w Ciebie wstąpiła. Mam nadzieję, że nie odejdzie od Ciebie i dociągniesz wszystkie blogi do końca <3 . Twoja twórczość bardzo mi się podoba. Oby tak dalej :).

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wariuje xd Ja tworzę ;p
      Dociagne, jestem tego na 100% pewna ^^
      Dziękuje pięknie za komentarz <3
      Pozdrawiam (:

      Usuń
  3. Cześć! :*
    Ja nie mam dosyć Twoich nowych blogów. Póki piszesz świetnie i pomysły są bardzo interesujące oraz wciągające, to możesz zakładać milion blogów. :D
    Ta historia jest taka smutna. :( Gdy oglądałam zwiastun, to myślałam, że zaraz wybuchnę płaczem. Naprawdę dobrze zrobiony. Zginął, bo obronił ukochaną. Przykre. :(
    Zaintrygowałaś mnie. Ciało odeszło, a dusza nie? Jeszce ten prolog. On cały czas jest przy niej. Jejku, jestem taka ciekawa jak to będzie wyglądać. Czy zrobi coś, żeby do niej wrócić? Ach, nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału! <3
    Życzę dużo weny i wolnego czasu! <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuje ;* Ty mnie zawsze potrafisz podbudować :D
      Wiem, że jest okropnie smutna :c Obejrzyj film, jest naprawdę piękny. Zwiastun
      jest cudowny, płakałam na nim ;(
      Zobaczysz :D
      Postaram się jak najszybciej ^^
      Dziękuje ślicznie za komentarz (:
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Trafiłam na bloga przypadkiem i choć jakoś nie mogę przekonać się do "Uwierz w ducha", to prolog mi się spodobał. Jestem ciekawa, jak potoczy się ta historia, więc na razie będę zaglądać.
    Zapraszam również do siebie:
    http://the-gates-of-earth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za komentarz <3
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  5. Hejka :)
    Przeczytałam prolog i bardzo mi się spodobał. Szablon również zachęca do czytania. Jestem ciekawa jak potoczy się ta historia.
    Informuj mnie o nowych rozdziałach.
    Zapraszam również do mnie :
    http://aquasenshi.blogspot.com/
    Pozdrawiam i weny :*
    Aqua

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za komentarz ;*
      Jak znajdę chwilkę, to wpadnę c:
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  6. Bardzo uwielbiam takie prologi. Tylko zawsze korci mnie by zapytać o co chodzi!
    Na prawdę zaciekawiłaś mnie tym prologiem, choć jednak nie jestem dobra w komentowaniu prologów tak samo jak Ty! ( Widzisz, doszukałam się wspólnej cechy ). Mam nadzieję, że ten ładny, a nawet powiedziałabym seksowny i przystojny pan który stoi obok Lily na szablonie z nią będzie. Czekam niecierpliwie na następny rozdział :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, musisz poczekać :p
      No tak, zawsze można się jej doszukać :D
      Mrrau <3 On jest bardzo seksowny ^^
      Dziękuję ślicznie za komentarz c:
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  7. Hejka :*
    Zacznę od tego, że powalił mnie szablon! Takie cudeńko... Tez taki chcę! :P
    Ach... miałam zaszczyt wykonać zwiastun *.* tego opowiadania.
    Z samego prologu wynika, że ta historia będzie dość... płaczliwa (?) xD Uwielbiam twój styl pisania i twoje pomysły ^^
    Chcę już pierwszy rozdział :*
    Pozdrawiam i życzę weny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sobie zamów! xd
      Żaden zaszczyt, ale jeszcze raz bardzo dziękuję ;*
      Będzie, będzie xd Ja sama się napłaczę ;C
      Dziękuję ślicznie za komentarz <3
      Pozdrawiam ^^

      Usuń
  8. Ogólnie wstawiłam prolog na ducha!
    Jakiego ducha? O.o
    Aaaaa... chyba Ci nie mówiłam..


    Kochana! Dobrze, że przez przypadek mi się wygadałaś bo sam pomysł zachęcił mnie już do czytania! Prolog jak zwykle piękny. Smutno mi, że ważna dla głównej bohaterki osoba umrze. Ale mimo wszystko to na pewno będzie udane opowiadanie, weny Olciu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No co! Ja mam skleroze! xd
      Dziękuje ślicznie za komentarz <3
      Mi też będzie smutno :c
      Pozdrawiam (:

      Usuń
  9. Ostatnio nie miałam czasu, ale obiecałam sobie, że przeczytam prolog i napisze komentarz.
    Muszę przyznać, że historia zapowiada się naprawdę ciekawie, na pewno będę czytać.
    Masz fajny styl pisania, podoba mi się.
    Nie jestem dobra w komentowaniu prologów, dlatego też czekam z niecierpliwością na rozdział pierwszy. :)
    Życzę Ci weny i pozdrawiam. :)
    _______

    Zapraszam serdecznie na nowy rozdział.

    jedna-twarz-dwa-zycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo za komentarz ^^
      Mam nadzieję, że się na mnie nie zawiedziesz xd
      Jeszcze dziś wpadne do Ciebie (:
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  10. Zaciekawiłaś mnie :) czekam na 1 rozdział. Mam nadzieję że będzie już niedługo :*
    Zapraszam do mnie :* Dopiero zaczynam :)
    http://dna-fan-fiction.blogspot.com/
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ślicznie za komentarz ^^
      Jeszcze dziś wpadne do Ciebie (:
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Nie mam dość Twoich opowiadań! Nikt na pewno tak nie myśli :) Bardzo lubię czytać Twoje blogi, ponieważ każdy opowiada o czymś nowym, oryginalnym i ciekawym. Jednym słowem: niezwykłym :)
    Pamiętam jak opowiadałaś mi o tym filmie i chyba pdla lepszego ,,wciągnięcia'' w historię go obejrzę ( tym bardziej, że nie jest to horror) :)
    Prolog bardzo mi się podoba, ale niestety jest smutny. Czemu większość prologów jest smutna? To takie smutne i przykre (powtórzenie :D).
    Jestem tylko ciekawa co może być dalej. Pisz śmiało dalej, bo umrę z niecierpliwości!
    Pozdrawiam i czekam na więcej x

    OdpowiedzUsuń
  12. Wpadłam tutaj przypadkiem, ale zaciekawiłaś mnie. Filmu nie znam, ale chyba przez ciebie obejrzę. Wieczorem postaram się nadgonić resztę rozdziałów. :) Oczywiście pod każdym zostawiając mały komentarz.
    Weny :*

    http://vampire-and-hunter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń